سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: سامانه 137 یکی از راه های ارتباطی مناسب به منظور انعکاس مشکلات از سوی شهروندان به شهرداری می باشد.

سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهرداری
به گزارش روابط عمومی شهرداری محلات، خسروانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیغام شهروندان پس از ثبت در سامانه مورد بررسی قرار گرفته و به واحدهای اجرایی مربوطه ارجاع و مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی خاطرنشان ساخت: براساس تحلیل تماس های دریافتی سامانه 137 در بازه زمانی نه ماهه ابتدای سال، بیشترین سوالات شهروندان محلاتی مرتبط با سه واحد خدمات شهری، فضای سبز و عمران بوده که موضوعات مدنظر شهروندان توسط واحدهای مربوطه بررسی، اولویت بندی و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
مسئول واحد روابط عمومی شهرداری محلات تصریح کرد: به دلیل ضرورت رسیدگی سریع به پیام های ثبت شده شهروندان در سامانه، پیغام های مردمی در سریع ترین زمان ممکن ارجاع و در تمامی موارد نیز بعد از بررسی مشکلات، پاسخ شهروندان طی تماس تلفنی به آنها اعلام می شود.
وی ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در تمامی ساعات شبانه روز پس از تماس با شماره سه رقمی 137 مرکز ارتباطات مردمی شهرداری و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت، مشکل شهروندان رسیدگی و مرتفع شود.
 
 

نظرات

 
 
Captcha