اخبار و رویدادها

news photo

ثبت 45 تماس با سامانه 137 شهرداری طی 6 ماه ابتدای سال جاری/ نظافت، آسفالت معابر و ساماندهی سگ های ولگرد بیشترین علت تماس‌ها

مرجان خسروانی در تشریح عملکرد شش ماهه سامانه 137 اظهار کرد: بر اساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری 137، در شش ماهه اول سال 97، شهروندان محلاتی 45 تماس با این سامانه برقرار کردند که پس از ثبت به واحدهای اجرایی مربوطه ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان ساخت: در این میان واحد خدمات شهری 38 درصد از پیام ها را به خود اختصاص داده و بیشترین فراوانی موضوعات در این بخش شامل نظافت معابر شهری، ساماندهی سگ های ولگرد و رسیدگی به وضعیت حفاری های سطح شهر بوده است.

مسئول واحد روابط عمومی شهرداری محلات تصریح کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری، 29 درصد از تماس ها مربوط به واحد عمران، 20 درصد مرتبط با واحد فضای سبز، 2 درصد مربوط به واحد حقوقی، 2 درصد مربوط به واحد فنی و 9 درصد از تماس های برقرار شده با سامانه 137 نیز غیرمرتبط با نهاد شهرداری بوده که در تمامی موارد پاسخ مشکل شهروندان طی تماس تلفنی به آنها داده شده است.

وی ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در تمامی ساعات شبانه روز پس از تماس با شماره سه رقمی 137 و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت، مشکل شهروندان رسیدگی و مرتفع شود.

تاریخ نشر خبر: ۳۰ آبان، ۱۳۹۷