شهرداری محلات در نظر دارد مناقصه عمومی ساماندهي احداث میدان تقاطع بلوار ولیعصر(عج) و انقلاب (ورودی شهرک امام) به شماره(2000005125000014) را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس https://setadiran.ir/ انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: 1400/11/13 می باشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت 19:00 روز چهارشنبه تاریخ 1400/11/20
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد: تا ساعت 14:00 روز یکشنبه تاریخ 1400/12/01
زمان بازگشایی پاکت ها: ساعت 08:00 روز دوشنبه تاریخ 1400/12/02
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و ارائه پاکت های الف: آدرس محلات، خیابان جمهوری مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) و تلفن 43223022-086 - کدپستی : 3781646479
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس : 41934-021 دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768
جلال آقا رضایی
شهردار محلات