مسئول روابط عمومی شهرداری خبر داد:

ثبت 40 تماس با سامانه 137 شهرداری طی سه ماه ابتدای سال جاری

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری 40 تماس با سامانه 137 شهرداری ثبت شده است.

ثبت 40 تماس با سامانه 137 شهرداری طی سه ماه ابتدای سال جاری
به گزارش روابط عمومی شهرداری، مرجان خسروانی در تشریح عملکرد سه ماهه اول سال 99 سامانه 137 اظهار کرد: براساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری، در این مدت شهروندان محلاتی 40 تماس با این سامانه برقرار کردند که پس از ثبت درخواست ها و مشکلات شهروندان، موضوع به واحدهای اجرایی مربوطه ارجاع داده شد.
وی افزود: براساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری، بیش از 35 درصد تماس ها مربوط به واحد خدمات شهری، 25 درصد مرتبط با واحد عمران، 10 درصد مربوط به واحد فضای سبز و مابقی پیام ها مرتبط با سایر واحدهای شهرداری بوده است.
خسروانی ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در تمامی ساعات شبانه روز پس از تماس با شماره سه رقمی 137 و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت، مشکل شهروندان رسیدگی و مرتفع شود.

نظرات

 
 
Captcha