مسئول واحد روابط عمومی شهرداری خبر داد:

ثبت ۲۲۳ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱

مسئول واحد روابط عمومی شهرداری محلات گفت: در نه ماهه ابتدای سال جاری ۲۲۳ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری شهرداری برقرار شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، «مرجان خسروانی» در تشریح عملکرد نه ماهه سال ۱۴۰۱ سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: بر اساس گزارش آماری این سامانه، شهروندان محلاتی مجموعا ۲۲۳ تماس با این سامانه برقرار کرده اند که پس از ثبت به واحدهای اجرایی مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شده است.

 

وی خاطرنشان ساخت: در این میان ۱۰۶ تماس با واحد عمران، ۵۹ تماس با خدمات شهری، ۲۸ تماس با واحد فضای سبز، ۷ تماس با واحد فنی شهرسازی و مابقی تماس ها غیر مرتبط با شهرداری بوده است.

 

مسئول روابط عمومی شهرداری ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در تمامی ساعات شبانه روز پس از تماس با شماره سه رقمی ۱۳۷ و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت مشکل شهروندان رسیدگی و مرتفع شود.

نظرات

 
 
Captcha