مسئول واحد روابط عمومی شهرداری خبر داد:

ثبت 151 تماس با سامانه 137 شهرداری در 6 ماهه دوم سال 1400

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: در نیمه دوم سال گذشته 151 تماس با سامانه 137 مدیریت شهری شهرداری برقرار شده است.

ثبت 151 تماس با سامانه 137 شهرداری در 6 ماهه دوم سال 1400
 به گزارش روابط عمومی شهرداری، «مرجان خسروانی» در تشریح عملکرد شش ماهه دوم سال 1400 سامانه 137 اظهار کرد: بر اساس گزارش آماری این سامانه، شهروندان محلاتی مجموعا 151 تماس با 137 برقرار کرده اند که پس از ثبت به واحدهای اجرایی مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شده است.
 وی خاطرنشان ساخت: در این میان 69 درصد از پیام ها مربوط به واحد عمران، 18 درصد مربوط به واحد خدمات شهری، 7 درصد واحد فضای سبز، 3 درصد واحد حمل و نقل، یک درصد واحد فنی شهرسازی و 2 درصد از پیام ها نیز غیرمرتبط با شهرداری بوده است.
 مسئول روابط عمومی شهرداری ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در تمامی ساعات شبانه روز پس از تماس با شماره سه رقمی 137 و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت مشکل شهروندان رسیدگی و مرتفع شود.

نظرات

 
 
Captcha