مسئول واحد روابط عمومی شهرداری خبر داد:

ثبت 87 تماس با سامانه 137 شهرداری طی 6 ماه ابتدای سال جاری

مسئول روابط عمومی شهرداری محلات گفت: در نیمه اول سال جاری 87 تماس در سامانه 137 مدیریت شهری شهرداری ثبت شده است.

ثبت 87 تماس با سامانه 137 شهرداری طی 6 ماه ابتدای سال جاری
مرجان خسروانی در تشریح عملکرد شش ماهه سامانه 137 اظهار کرد: بر اساس گزارش آماری سامانه مدیریت شهری 137، در شش ماهه اول سال 99، شهروندان محلاتی 87 تماس با این سامانه برقرار کرده اند که پس از ثبت به واحدهای اجرایی مربوطه ارجاع داده شد.
وی خاطرنشان ساخت: در این میان واحد خدمات شهری 30 درصد از پیام ها، واحد عمران 17 درصد، واحد فضای سبز، فنی شهرسازی و روابط عمومی نیز هرکدام نه درصد از پیام ها را به خود اختصاص داده اند و 26 درصد از تماس های برقرار شده با سامانه 137 نیز غیرمرتبط با نهاد شهرداری بوده که در تمامی موارد پاسخ مشکل شهروندان طی تماس تلفنی به آنها داده شده است.
مسئول روابط عمومی شهرداری ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در تمامی ساعات شبانه روز پس از تماس با شماره سه رقمی 137 و ثبت پیغام خود در این سامانه، مشکلات حوزه شهری را به شهرداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت، مشکل شهروندان رسیدگی و مرتفع شود.

نظرات

 
 
Captcha